"Je to dobrý pocit být zpátky v Miláně," uvedl Andreas Melbostad, kreativní ředitel Diesel Black Gold, v zákulisí před začátkem módní přehlídky (v posledních několika letech se konala v New Yorku). "Je to rozhodně nová energie a správný krok pro značku jak být blíže k mezinárodnímu publiku. "A skutečně kolekce vypadala cílenější, s novou energií.
Diesel byl vždy synonymem pro rock 'n' roll vzhled s intenzivními vibracemi street stylu. V dnešním koleci se ukazuje, že duše značky tam stále je. Hrany jsou, ale uhlazenější a méně syrové. Dalo by se říci, že kolekce korespnduje s doprovodnou hudbou (soundtrackme) z filmu Gattaca.
Dávalo tak smysl, že barvou kolekce se stala půlnoční modř, která se postupně přeměnila do hluboké černé, jak přehlídka postupovala. V kolekci pak najdete "hybridní" svrchní oblečení. Propracované jsou zejména různé textury.
Mezi kousky oblečení nesmí chybět motorkářské bundy, makramé krajky, denim minisukně, rovné-legged džínové kalhoty... Samet a lurex přidal oblečení potřebný lesk a hloubku. Lemy sukní byly neobvykle trochu delší, ale plisované šaty působí nezvykle elegantně.
Zdroj: FB/Diesel
Courtesy of Diesel