Oslnivá a nesmírně složitá kolekce Katrantzou na jaro léto 2016. Romské šaty a kosmické hvězdářství to všechno se pak odráží na obrovské zrcadlo, které odráží lineup do nekonečna.
G-síly působící na jakéhokoliv designéra, jehož firma vzlétla tak rychle. Ale pozoruhodná věc na ní je, jak se adaptovala v průběhu této doby, vždy pečlivě věnuje pozornost kritické zpětné vazbě. Jakmile se digitální tisky, staly rychle rozšířeným stylem na celém světě módy, odvrátila se od svého počítače a šla do ruční výzdoby.
Když ji lidé kritizovali za to, že se přesunula k experimentování, což se mohlo projevit na jejích modelech příliš těžkopádně. Představila dnešní kolekci, která kombinuje drobné květinové tisky, mikro flitry a kovové prošívání ve stavu beztíže.
Je zajímavé, proč tolik návrhářů v Evropě hledá inspiraci v tradicích národů na Balkáně, Rumunsku, Maďarsku a dál na východ. Může se tak stávat, že povědomí o masových migrací v denním zpravodajství se pak dostává do květinových potisků a collaged patchworks na hezké, módní šaty?
Pokud tomu tak je, pak Katrantzou není jediným původce nebo štítek, který se stal porézní těmto podvědomí vlivům. minulý týden Mini-rose tiskne na černém pozadí dokonce se objevil na dráze Topshop čtyři hodiny před Katrantzou show a předtím, v mnoha variantách, v britské návrhář kolekce trenér Stuart Vevers v New Yorku.
Ale Katrantzou také ukázala, že může přijmout výzvu a je schopen navrhovat bez potisku, bez barvy a bez výšivky nebo textury. Její modely zahrnují pevný černý materiál a couture střih.
Zdroj: FB/Mary Katrantzou
Courtesy of Mary Katrantzou